Estrid 4 år

Äntligen var det dags för min födelsedag! Som jag har längtat.
Jag väcktes av sång och fika på sängen av mamma, pappa och Helge.
Jag fick en knastermacka, juice och dammsugare! till frukost. Lyxigt.
Först så fick jag ett paket av Helge, en ny dragare och sedan på med kronan och manteln eftersom jag var dagens födelsedagsprinsessa.
Sedan bar det iväg på skattjakt och jag fick gupp och ner och in och ut och till slut kom jag till duschen och där stod det en cykel till mig!

Ni ska inte tro att dagen var slut för det, nixpix. Sedan fixade vi lite tårta och fika och tur var det, för sedan kom Vilgot, Alvin, Kalle, Viktoria, Viktor, Lisa, mormor och morfar och ännu mer presenter. Jag fick snickarbyxor och verktyg, ny rockring, kratta, sop och ett krocketspel. Vilken födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0