Fint besök

I lördags hade vi fint besök minsann från Docksta och Ullånger. Gammel-Mormor Eva och Gammel-Farmor Birgit kom och mjukades så tårarna sprutade (inte mina). Tack för besöket. Hoppas vi ses snart igen. Jag pratade med Miljöboven och han undrade när ni skulle komma och hälsa på nästa gång.

  

Mera presenter

Äntligen lite omväxling till alla blomkvastar. Apan var till mig och bara mig. Tack moster Jenny och Uffe. Nu har jag och lampan en till kompis.

Tack för alla välkomsthälsningar

Nu har jag bott här i drygt en vecka och det är inte allt för dåligt. Det är lite si och så med rutinerna men dom kanske lär sig eftersom. Kom gärna och hälsa på mig alla. Det blir lite tradigt med samma två ansikten hela tiden så lite omväxling skulle vara skönt. Ni behöver inte oroa er att ni stör. Se till att väcka pappa bara så ni får kaffe.

Idag fick jag blöta mig för första gången. Jag fick duscha med pappa och bada med mamma. Ganska mysigt men jag skrek en del ändå så att dom skulle fatta att dom inte kommer undan med vad som helst.

Word!

Skönt att komma hem

Idag fick vi komma hem till Rådhusesplanaden. Skönt att mitt ansikte börjar ta form.
 

Äntligen här

20070508, kl. 05:55 fick vi äntligen träffa Estrid. Här är hon bara någon minut gammal med sina 49cm och 3090gram.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0