Tour de Skåne dag 1

Dags att åka till Skåne! Första gången för Helge men inte för mig, jag har typ varit där många ggr. Först åkte vi ut till flyget och fick flyga två flygplan innan vi kom fram till Sturup. Då passade jag och brorsan på att sova lite eftersom mamma hade skrämt upp oss klockan fem på morgonen. 




Anna-Karin kom och hämtade oss och sedan bar det iväg til V.Ingelstad. Rapsen blommade i Skåne och det måste ju förevigas.




Sedan fick vi följa med och hämta Martin och Alicia på deras skola. Gissa om de blev överraskade...!






Poolen hade de värmt upp, så sedan fick man hoppa i vattnet med puffar och finfina simglasögon. Alica gjorde mig sällskap, men Martin hade inte riktigt tid eftersom han skulle iväg och träna fotboll i sina nya fian fotbollsskor. Det var tydligen lite för kallt för min lyxlirare till lillebror, så han fick duscha lite istället






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0