4-årskalas igen!

Lyxigt! När man fyller fyra år, så gör man det tydligen flera gånger... Förra helgen var det kalas här hemma och i lördags hemma hos farmor och farfar och nu den söndag är det kalas med mina kompisar. Ville, Johan, Isak, Majken, Valle, Tyra, Maja, Ingo och Sigge (kom lite senare).  det bjöds på tårta, lekar, presenter och skattjakt.
Pappa fick det lite tufft på skattjakten, då vi hade druckit väldigt mycket saft och ingen hade påminnt oss om att gå på toa... många kisspauser blev det... men till slut så hittade vi skatten!

Om ni undrar vad som var i mina paket, så fick jag väldigt mycket pysselgrejjor, en grym tuta till min cykel och ett lasersvärd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0