Hallå!

Som ni alla vet så är detta min storasysters blogg, men jag passar på att vara inne och tjuvskriva lite på den medans hon hänger på dagis...
Nu är 12 dagar gammal och jag börjar gilla att hänga på Svampvägen med min bästa storasyster och mamma och pappa. Jag äter och sover mest hela tiden och är en mästermysare. Det bästa som finns är att ligga och sova på mamma eller pappas bröst.
Jag har hunnit med lite utflykter också, bl.a. så har jag varit och hälsat på Bertil som är 1,5 månad äldre än mig. Jag gör allt vad jag kan för att äta upp mig och hinna fatt Berra.
Min storasyster har lånat ut vagnen till mig och det är tur, för jag är inte tillräckligt stark i benen för att kunna stå på ståbrädan än.








Kommentarer
Postat av: Tilde & Viggo

Hej bus Helge!

Vi längtar efter att få pussa på dig och busa med din storasyster.



Kramkram

2010-09-24 @ 07:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0