Mot rymden!

Nja, kanske inte riktigt. Men igår så släpade mamma med mig till sjukhuset för att jag ska delta i något som heter "Tummenstudien". Det handlar om att några tanter och gubbar på sjukhuset ska försöka ta fram en bättre modersmjölksersättning. Jag går under kategorin BP = bröstmjölkspojke. Vad gjorde dom då? Dom kollade blodtryck, mätte och vägde mig, tog saliv och blodprov och avslutningsvis fick jag ligga i en lite kapsel som mätade min sammansättning av muskler och fett. Allt var jättetråkigt, förutom att ligga i den lilla rymdraketen. Där mös jag. Vid de andra undersökningarna protesterade jag i olika grader. De ska inte tro att de kan komma undan med vad somhelst...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0