Rövarbyn och Skuleberget


Nu har jag kommit hem från Docksta och där hittade vi på en massa bus. Vi bodde hos farmor och farfar i mina kusiners husvagn. Lyxigt att bo i värsta kojan. Jag har lekt mest lekt min kusin Alfred, hans lillebor Axel är ju inte så mycket att leka med än.
I torsdags, så åkte vi till Rövarbyn och busade. Det var väldigt varmt, så det var tur att man kunde ta en paus och bada lite mellan allt hoppande.
Efter besöket i rövarbyn, åkte vi till Alfreds och Axels pappas jobb. Han jobbar och sköter liften på Skuleberget. Vi tog med oss lite släkt på vägen, farmor och farfar och gammelfarmor. Det var finfin utsikt och gott fika.

   







   

   
   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0