Johans kalas

Min kompis Johan har fyllt tre år och det firades med ett väldigt trevligt kalas. Jag tog på mig mina tårttröjjor, för dom är bra att ha på kalas. Ingo, Sigge; Emma och Maja och Frans var där. Vi busade, åt tårta och fiskade i fiskedamm. Det var första gången jag fiskade i fiskedamm. Vilken bra grej! Man tar en innebandykluppa och knyter fast ett snöre på den. Sedan slänger man över snöret bakom ett skynke och vips så sitter det fast en påse på den. Och vad fanns det i påsen då? En ballong, en bil, ett fingerdjur och russin! Vilken fest!

   


   

Kommentarer
Postat av: moster lisa

vilka fina pussmunnar estrid!

2009-03-17 @ 13:07:41
Postat av: Anonym

Vilken snygg tröja,puss på dig.

2009-03-17 @ 18:58:45
Postat av: tilde

vilken snygg puss mun

2009-03-20 @ 21:31:58
Postat av: Anonym

Starkt att Du håller igång bloggen Estrid. Vårt gammfolk har faktiskt uppdaterat idag för första gången sedan milleniumskiftet!



Kram/ W & N

2009-03-24 @ 19:18:57
Postat av: Lilla Frans

Åhh, kanske man kan få sno åt sig en puss snart igen!

2009-03-27 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0