Firandet fortsatte

Min födelsedag är som en följetong.
Vi fortsatte nästa helg att fira min födelsedag hos farmor och farfar i Docksta. Vilken fest och vilket paket! Det var stort och fint och ännu bättre, så innehöll det en cykel.
Pappa var även denna gång ansvarig för ihopmonteringen och han är inte riktigt att lita på, så jag höll koll på att allt gick rätt till.
Hela tjocka Dockstasläkten uppvaktade mig, det var verkligen trevligt. Alfred och jag cyklade runt och härjade och pappa hängde på där bak. Han påstår att jag inte är så bra på att styra...men hur bra är han på att putta på då kan man ju fråga sig?
Vad gjorde vi mer då? Vi blåste såpbubblor, hängde hemma hos Alfred, fikade en del och hade det väldigt trevligt.

   
   



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0