Året som gått

Jag har alltså fyllt år två gånger och här kommer en liten bildsammanfattning på det senaste året:

Juni 2008


Juli 2008


Augusti 2008


September 2008


Oktober 2008


November 2008


December 2008


Januari 2009


Februari 2009


Mars 2009


April 2009


Som ni ser så har det hänt en del det senaste året... jag jag har varit på semester i Docksta, Gräsmyr, Amsterdam, Frankrike och Italien förra sommaren. Jag fick vara hemma hela hösten och busa/mysa med pappa. I Januari så började jag på mitt första dagis: Laxen och i mars började jag på Slottet (mitt andra dagis.) Jag har blivit en rackare på att prata och just nu så är jag mycket förtjust i att sjunga. Jag sjunger gärna jag gått lagt mig, minst en halvtimme. Jag lär mig tusen saker och nu är bobsäsongen är över och jag inte längre kan hoppa med boben så gungar jag mer än gärna med stooor fart.


Kommentarer
Postat av: L8

WOW - Vilken uppdatering Estrid!! Synd att du inte kunde följa med mamma ner till Skåneland...Vi saknade dig! Lisa och Sara vill jätte gärna träffa dig nästa gång du besöker Skåne. Vi har superkuliga gungor som man kan gunga hur högt som helst på.

Kramisar från

hela familjen Lindberg

2009-06-09 @ 09:37:50
URL: http://www.l8sblog.blogspot.com
Postat av: Familjen Brorsson

Oj vilket år din lilla sockertopp!

Hoppas att vi snart kan ses... Kanske en tripp till Storhamn igen.. men med lite varmare lufttemp och lite varmare vatten?

Kram kram

2009-06-10 @ 15:43:40
Postat av: Estrid

Det hade varit toppen!

2009-06-10 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0