Balkongbad

Vad gör man när sommaren inte erbjuder varmt badvatten?
Jo, man ser till att mamma fixar en liten badplats på balkongen.
Hur härligt som helst med kvällssol på balkongen och varmt vatten i baljan som man plaska ut så att alla nere på trottaren får akta sig för att inte bli blöta.
Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska flytta och det är bra, för som ni kan se blir mina simtag väldigt begränsade i baljan, jag kan inte sträcka ut och det kommer jag att kunna göra på Svampvägen för där finns det badkar!

   


  

Kommentarer
Postat av: Petra Ahnlund

Vilka underbara bilder! Det på E och fåret i Skeppsvik, superfint. kram

2009-08-05 @ 12:27:11
Postat av: Jenny Lindberg

Sötnos!

2009-08-31 @ 18:09:52
Postat av: lisa

hej! eftersom att varken mail eller facebook fungerar pa denna dator kunde jag inte komma pa nat annat stalle att komminucera an har! ville bara saga att jag lever, vilket du kanske kan vidarebefodra till mamma...

jag har redan blivit galen pa all byrakrati och annat som inte funkar i detta land. kommer inte att forlanga mitt visum, blir for dyrt. hade min forsta skoldag idag, det var sjukt svart! jag gick ut ur klassrummet med migran. ar pa nivan av en tvaaring typ.jag bor hos en gammal tant och en vuxen kvinna som bor hos henne. kvinnan sager att hon ar dotter men tanten fornekar? jaja dom verkar iaf snalla! lagenheten ar minst sagt spartanskt inredd. russian deluxe! mailar ett riktigt mail nar jag kan. halsa alla puspuss/lisa

2009-09-02 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0