Mellandagsaktiviteter

Mellan jul och nyår finns det några dagar som kallas mellandagar. Bra dagar tycker jag, för både mamma och pappa var hemma hela tiden.  Vi fick besök av moster Jenny och Uffe och deras superfina hund Myssko. Sedan var vi på pizzamiddag hos Cissi och Andreas (nu kan jag även sägen Ante inte bara Cissi). Fler folk var på middag, men ffa så var Ninjo också där och jag fick lägga godisar på hans nos!

   

Vi fortsatte med roligheter och åkte ut till Gräsmyr. Där lektes det med min kusiner och min morbror Kalle är en riktigt bra häst som vi kunna rymmas på allihopa. För er som inte har smakat snö, så kanske det är godaste som finns! Och det roligaste att leka med, man pulsa i det, simma i det och kasta omkring det. Ibland så är det klibbigt och då kan man göra snögubbar.



  
  

Kommentarer
Postat av: William

Tack så mycket för det fina julkortet Estrid!!! Vilken pingla du är...supersnygg!!! Men vad avundsjuk jag blir på den där grejen du har med ratt och allting. Visserligen har jag en bobbycar men den där prylen glömde tomten att ge mig.

2009-01-07 @ 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0