Skogspromenad och ved

I lördags så åkte jag och mamma ut till Gräsmyr och hälsade på mormor och morfar och hundarna. Vi gick på skogspromenad och det gillar jag. I skogen finns ju lingon och dom är hur goda som helst. Det fanns typ obegränsat med dom röda bären. Mums!
Morfar höll på att bygga en trappa till stugan i Kittelfjäll och det var tur att jag kom förbi och hjälpte honom, annars hade han nog aldrig blivit färdig med den...

   

Min morfar gillar ved. Min mamma säger att han är besatt av ved, det vet jag inget om. Men en sak vet jag och det är att jag gillar ved och morfars traktor. Jag och mamma hjälpte till att lasta ved som senare skulle lastas och transporteras till Kittelfjäll. Vi får väl se om man får åka dit och elda lite och sitta på den nya trappan kanske?

   
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0