På blixtvist i Docksta

Eftersom min pappa inte riktigt har kommit in i bloggningsrutinerna så tar det lite längre tid mellan inläggena.
Men förra helgen så var mamma med några andra tanter i Nordingrå.

Då passade jag och pappa på att hälsa på släkten i Docksta. Vädret var av bästa klass, likså sällskapet och fikat. Vi var på graven och kollade till Helges grav. Sedan fikades det och busades det hemma hos Alfred. Farmor ska många tack för att hon aldrig tröttnar på att skjutsa mig på Alfreds cykel och bobbycar

   
   
   


Vi fick även besök av en liten, liten nyckelpiga

   


Och min kusin han kan massor med olika trix och hade en väldigt underhållande show hemma på sin gräsmatta. Jag apar efter så gott jag kan och har precis lärt mig att stoppa in fingret i näsan. Tack Alfred för undervisningen!

    

Sedan var det dags åka bil hem. Hoppas att jag får träffa Alfred & co snart igen.


Kommentarer
Postat av: William

Vänta bara tills du kommer på hur kul det är att köra bobby car alldeles själv. då kommer du att tjata på din mamma och pappa tills de köper en åt dig. Allra bäst är att köra runt och väsnas med den när man vaknar vid 6 på morgonen....mamma och pappa är inte riktigt lika morgonpigga som jag :)

2008-09-29 @ 08:45:13
URL: http://wille.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0