Förra veckan

Då var vi ut till Gräsmyr och firade i efterhand att morbror Kalle hade blivit äldre och han verkade inte riktigt gilla det enligt bildbevis...Nu är det ändå så att det finns roligare saker i Gräsmyr. T.ex hundburen hemma hos mormor och morfar. Den lekte jag och mina kusiner i hur länge som helst. Kalle sa att det nog var lugnast om han fick stänga in sina barn där. Det betvivlar jag eftersom den där buren inte är ljudisolerad.
Förutom buren så lekte jag med Asta och henne fick jag många pussar av.

   
   
  

I lördags var det hur mycket folk som helst på stan, det var VIP-gala som Öppen Gemenskap anordnade för alla hemlösa och utsatta. Jag tyckte bäst om att få leka med cirkusgrejjorna. Får se om jag brås på mamma eller pappa, vilken inriktning jag ska välja...

   


Efter alla cirkuskonster var det dags för mig och pappa att att igen oss. Det gör man bäst i i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0