Förra helgen...

...hände det lite av varje. På fredagkväll var det middag hos Barba Starks föräldrar. Vi firade att Niklas ska flytta till Norge. Jag hade ätit hemma och gick på dessert direkt. Physalis finns det en väldigt spännande och god frukt som heter.
Sedan blev det lördag och stugsista. I år firade vi den hos Ingo och Sigges farmor och farfar (tvillingarna). Och som vi firade. Vi dansade små grodorna, lekte björnen sover och sedan testade jag även Sigges gåstol.

   
   


   

Helgen tog inte slut här... och på söndagen så sken solen allt vad den kunde och då åkte vi ut till Kont och grillade korv, åt lingon och kastade sten. Jag hade en härlig dag. Jag tror att bilderna skvallrar om det.

    


   


   



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0