Biffbesök

Det är visserligen helt OK att hänga med farsan på dagarna men det är ju helt klart aningens mer spännande med besök. Särskilt av två helsköna grabbar i perfekt "göra allt som jag kan härma - ålder". Grabbar - ni vet vilka ni är! Vi började dagen med en stärkande second breakfast tillsammans så vi skulle stå oss hela utflykten till Haga-parken.

  

Det fanns en del andra barn där men med hjälp av Le Biffs tog jag snabbt kontroll över den bästa gungan. Det gjorde ju inte saken sämre att vi hade Hagaparkens största kille på vår sida som utkik.

   

Så här roligt har jag inte haft sedan vi draggade efter morsan i fel sjö!



Jag längtar redan tills nästa besök av mina Brothers in arms Wille och Neo. Kanske kan vi sätta skräck i någon Tomtebo-lekpark nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Wille & Neo

Men Gud så nice vi hade. Du är alltid välkommen till Tomtebo. Das Äventyrslekplats kan vi busa gammgubbarna trötta på nästa gång.



Kram Wille & Neo

2008-09-04 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0