Klättra och köra MC

 Om det är tråkigt väder ute, kan hänga på stan och hitta på lite saker där.
När jag och mamma var och letade gummistövlar , hittade jag en jättefin och jättebra stege. Den testade jag och klarade att klättra hela vägen upp, lite svårare bara att klättra ner. Tur att mamma kunde plocka ner mig.( koll in tanten på stora bilden, hon verkar livrädd av att bara sitta på en kub) Efter klättring var det dags att köra MC. I Kungspassagen finns det en cool motorcykel som jag brukar få köra.



   


Kommentarer
Postat av: Tyra

Ahhh ser att du hittat min favvostege! Skopunkten, värsta stället liksom, jag menar - först rulltrappa och sen toppenstegen! Aj lajk!

2008-10-11 @ 21:55:11
URL: http://gulddoft.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0