Hos familjen Brorsson i Bureå

Hallå där!
Jag har varit hela helgen i Bureå. Hos Tilde och Viggo. Det har verkligen varit lyxigt. Tusen procent med uppmärksamt, massor, massor med leksaker, grymt god mat (= macka*) . På lördagen åkte vi ut till stugan i Storhamn och grillade, kastade sten, lekte och både körde och åkte skottkärra.  Jag har fått låna Viggos rulle, och den är hur rolig som helst att köra. Jag har haft en toppenhelg och hoppas att man får hälsa på igen hos pensionat Brorsson. Tusen tack till Tilde och Viggo för att ni ville leka med mig helgen och till era föräldrar för alla goda mackor

    
    


   


   


* All mat går under betckningen macka, som Estrid gärna säger så högt hon kan.

Kommentarer
Postat av: Tilde & Viggo

Det är tomt och trist utan dej och dina föräldrar. Otroligt kul att du vart hos oss! Vi längtar redan tills vi ses igen. Vi fick nys om ett sportlov i Kittelfjäll!HUUUUURRRRRRRRRAAAAAAAAAAAA! Kram Vilde Tilde och Viggo med partypalats frissan!

2008-10-20 @ 08:27:14
Postat av: Estrid

Kittelfjäll på sportarlovet, då ska vi busa!

2008-10-23 @ 07:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0