Sushi till middag och smoothie till frukost

Hejsan!
I fredags var det dags för oss att testa det nya sushistället i stan. Mycket sushi till inte allt för mycket pengar och god. Lite trixigt bara att äta med pinnar...
I morse så bakade jag och mamma scones och gjorde smoothies. Det var väldigt mumsigt. Har ni sett vilka schyssta mustascher man får? Håller på att träna inför Downhillmässan. Kanske kan jag få ha musch i år igen?
När mamma ändå var i fotograferingstagen så passade jag på att visa upp alla mina tänder ( farmor: bara så du vet så borstade jag dom ordentligt efter frukosten).
Snöstorm ute, hoppas att min feber har gått över imorgon så att man rya runt i snön.
Over and out.
/E

   
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0