Nu var det länge sedan

det bloggades och det har tydligen att göra med att vi hittar på så mycket så att det inte hinns med... Jag säger bara att nu är det nog dags att dom gamla lära sig att prioritera.
Hursomhaver så har det ju varit Haloween för väldigt länge sedan. Jag sminkade till mig (precis som mamma när hon och pappa träffades). Dvs mycket smink runt ögonen och en härlig frisyr med volym. Jag poserade lite här hemma och sedan bar det iväg till Costas för att fika och där kan man lugnt säga att min make up fungerade. Jag fick lekrummet för mig själv, alla andra barn sprang ut. Och de barn som var kvar i restaurangen passade jag på att skrämma genom att bänga på dom och låta som en tiger. Effektivt må ni tro. Dom grät och vågade inte titta mig. Liten och skräckinjagande, det är jag det.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0