Helgens bravader

I fredags så var vi på bio hos morbror Viktor och kollade in Kung Fu Panda. Jag kollade ett tag. Sedan somnade jag. Men Pandan var jätefin och när han trillade och slog sig så var det himla tråkigt. Fast dom vuxna skrattade. Inte så snällt...
På lördagen så åkte vi ut till Forslundagymnsiet och en hundutställning som min mormor jobbade på. Så himla många fina vovvar. PÅ kvällen fick jag finfint besök av Johan och vi tränade på att springa. Johan är hur bra som helst på att springa och jag blev så snabb att jag hela tiden sprang ut ur kameran.

   
På söndagen tog vi bilen ut till Gräsmyr för att uppvakta morfar på farsdag ( en vecka sent).
Nu så har vintern kanske kommit. Vi har fått mera snö. Har inte bestämt mig om jag gillar det där med snö än. Man måste ha på sig så mycket kläder, man kan typ inte röra sig, än mindre använda sina händer till något och man halkar omkull när man går... Jag återkommer om hur det där med snö är.
Hos mormor morfar fick jag iallafall hjälpa till att göra våfflor och det var roligt.

  


Kommentarer
Postat av: moster lisa

oj va mycket snö! snart kommer jag och bygger snögubbar med dig estrid!

2008-11-20 @ 16:09:06
Postat av: Estrid

Ja, vi får hoppas att det kommer vad mamma kallar för klabbsnö, för nu går det inte.

2008-11-21 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0