Släktträff, näsan, lekparken och trädgårdsmästaren

I måndags var det dags för mina kusiner att gå på 1-årskontroll, så då hängde jag och mamma med. Dom har ju så grymt roligt väntrum på BVC och så kunde Alvin och Vilgot gå på besök en åt gången. 
Igår så trillade jag och landade på ansiktet och fick en större näsa och tjockare läpp.
Idag har jag haft det roligare och hängt i lekparken. Åka rutschkana är grymt roligt, men man kan inte visa allt på bild så jag körde coola stilen. Sen när vi kom hem så var det jättehärligt på balkongen, så när mamma fixade med middagen så passade jag på att frisera blommorna lite..

   
 



   



 

Kommentarer
Postat av: Julia

Till din mamma från min:

Oj, det verkade ju himla intressant! Vi har varit i kontakt med den skola i Fuengirola där jag gjorde min femveckorspraktik på idrottslärarutbildningen om jobb men tyvärr så har rektorn inte hört av sig. Vi var tidigare oerhört sugna på att jobba utomlands till hösten men det verkade mer troligt med jobb hemma i gamla Svea. Så nu har man som lagt bort den tanken. Som det verkar så flyttar vi till Vilhelmina i höst! Jajamen, omvända roller. Nu finns jobben i inlandet istället. Markus kommer förmodligen att arbeta heltid som idrottslärare på gymnasiet och jag kommer ha spanska/idrott på högstadiet. Sen får vi se vad som händer efter ett läsår - kanske blir vi permanenta Vilhelminabor. Himla underligt det där. Trodde aldrig det faktiskt. Så om vi blir kvar så är det ett måste att ni svänger in på fika när ni bilar er upp till Kittel.



Hej Estrid!

Måste säga att det är himla schysst av oss att låna ut vårt forum till våra mammor :)

Håller med dig fullständigt, gällande det där med att gå. Det blir så svajigt när man kommer så högt upp att jag snabbt som rackarn sätter mig ner igen och ta stadiga, och snabba kryp istället. Men jag blir bättre... Vi kanske ska utmana några killar i området när vi är lite bättre löpare. Jag har på känn att vi tar dem lätt!

2008-05-26 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0