Min fyrmänning Lucas och BVC

Hallåj!
Igår så hängde jag med min fyrmänning Lucas som är på besök från Chamonix. Han är mumsig som helst och jag vill helst pussa på honom hela tiden, men han är inte riktigt van vid framfusiga tjejer. Så mamma säger att jag måste ta det lugnt.
Efter att ha hängt med Lucas var det dags för 1-årskontroll på BVC (snart så är jag faktiskt ett helt år...) Ni må tro att dom har rolga leksaker i väntrummet, men där fick jag inte vara hela tiden. Det mättes och vägdes. 71cm lång och jag väger 8570g. Det var även dags att ta en vaccinationsspruta och det gick hur bra som helst. Jag grinade ingenting och både Yvonne och mamma blev väldigt imponerade.

   
image1172

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, jag tror att jag såg dig och din mamma när ni gick från BVC (eller ja den roliga väntsalen!). Jag och min päron åkte dit för att fixa mitt läppstift. Det var ca kl. 16... var det du?
Visst är det roligt att gå i trappa! Jag älskar det!! Så fort mamma eller pappa går ut genom dörren tar jag tillfället i akt och tokkryper mitt fortaste ut till trapphuset. Att du kan gå nu, det låter ju helt superbra. Jag har testat att släppa en hand och det går bra, men att gå helt själv vet jag inte riktigt om jag tänker ge mig i kast på riktigt ännu. När ska vi ses?

2008-05-06 @ 15:00:54
Postat av: Estrid

Det var jag på BVC. Jag tycker att vi ska ses så snart jag blivit av med min feber, fick 39 gradersfeber idag. = toktråkigt.
Jag hoppas att den över snart...

2008-05-06 @ 17:11:11
Postat av: Neo & Wille

Well done både med sprutan och stegen. Vi gillar inte sprutor what so ever. Däremot diggar vi att springa omkring som tokar. Det roligaste är dock att hoppa. Lite dåligt tycker gammfolket att det är att vi hoppar från allt vi ser (särskilt dåligt tycker de dock att det är att Wille hoppar så mycket. Han har enligt gammfolket tydligen inte någon känsla för om hoppet innebär ett fall från 40 cm eller 1,5 m) :-))

Krya på dig!

Kram / Bröderna Collryd

2008-05-06 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0