Hit ska vi flytta och ett annat lag och grekisk middag

Här kommer en bild på huset som vi ska flytta till.Och en bild på mig i en tröja som min pappa inte gillar. Men jag tycker att den är ok, för det är ju Andreas tröja och han är hur bra som helst. Men pappa sa att det var första och sista gången som jag fick ha en sådan tröja på mig... Pappa säger att vi hejjar på Modo.Och därmed basta. Är det samma sak som pasta? Sådan som man ska äta för att växa i tröjan? Efter tröjprovning drog vi på Costas och middag med Cissi, Andreas, Petter och Sofia. Äta middag länge är tråååkigt så det var tur att dom hade ett lekrum.





   


Kommentarer
Postat av: William

Vilket fint hus du ska flytta till!!! Det är jättemysigt att ha egen trädgård och sådär. Du har väl sett till att det finns sandlåda dit du flyttar????

2008-06-03 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0