Påsken

Så kom påsken och alla människor. Men mina föräldrar har typ inte tagit några bilder, så nu känns det som att dom har förbrukat mitt förtoende med att dokumnetera händelser ur mitt liv. Hursomhaver så fick jag klä ut mig till påskkärring, vilket inte var lika roligt som att leka med påskägget. Vilka var det som till stugan då? Jo det var moster Jenny och Uffe och hans pojkar Jonathan och Tobias. Några andra skåningar som heter Palle och Robban och min mosters hund Mysko! Sist men inte minst så kom moster Lisa och min pappa. Ni må tro att det var tur, så att man fick någon korv... som sagt så finns det inte så många bildebevis, så håll tillgodo med detta:

     image994

image995

   

Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Vilka härliga vinterbilder!Idag har vi också fått njuta av snön, både i backen och på äventyret. Vi har tydligen påsklov, vilket inte är fy skam.

Neogubben & Willeman

2008-03-25 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0