Mormor fyller år och grillparty på Pilgatan

I lördags så fyllde min mormor år. 59 år. Det är väldigt, väldigt många år. Eftersom hon bor i Gräsmyr tog vi en tur till mina kusiner först och lekte lite. Vi laddade lite med boll inför Sveriges fotbollsmatch på kvällen.  Sedan var det dags för tårtätning, hundbus och mormorsmys. JAg är ordentligt förkyld och snoret rinner, det innebär att mitt lilla, lilla tålamod som jag har, nog har runnit ur mig. Så när Asta inte ville busa som mig blev jag jättearg.

  



  
   

Kvällen avslutades med grillparty  och fotboll hos Johan. Matchen vet ni hur den gick... Grillningen och leken på pilgatan var betydligt bättre och som ni kan se är min pappa grym vid grillen.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0