Min första sleepover

Nu har jag varit ute på äventyr. Kanske mina föräldrars största äventyr sedan jag föddes. Jag har fått sova över hos Ingo och Sigge. Mina föräldrar skulle på Andreas och Cissis bröllop.  Eftersom dom tog med sig kameran så har jag inte så många bilder att visa.  Får visa lite bilder från bröllopet istället. Hos Ingo och Sigge så lekte vi massor och på kvällen var det bad i deras stora badkar. Enligt Ingo och Sigges föräldrar så skötte jag mig storartat, somnade utan knussel och sådär. Jag lovar att jag sov bättre än mamma och pappa, men även om det var roligt ute i Sand så var det roligt när mamma och pappa kom och hämtade mig. Dagen efter var det brunch för alla bröllopsgäster och även barnen, det var mycket trevligt med mycket god frukt.





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0