Midsommar i Sand

Midsommarafton är en festlighet som jag upplever för andra gången i mitt liv. Även detta år hade min mamma sytt mig en ny klänning och vi fick åka till Sand. Vädret var så där till att börja med och då var det bara att dra på sig galonisarna och gummistövlarna. Det åts och lektes i massor. De vågade badade i badtunnan och såklart var det dans och sång. Till slut tittade solen fram och det åts jordgubbar och glass och vattenmelon. Det fanns lite glass kvar på tallriken och det var viktigt att den inte gick till spillo. Men vet ju aldrig när det serveras glass nästa gång.

   
        



   


   
   
   

Kommentarer
Postat av: William

Vilken fin klänning din mamma har fixat till dig!!!! Min mamma hon fixar bara blomsterkransar som hon tror att en tuffing som jag vill ha i håret. Var glad för att det bara är klänningar som din mamma fixar till midsommmar.

2008-06-23 @ 08:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0