Händelsernas dag

I onsdags hände det grejjor! Först så var det promenis bort till Bölesholmarna och fira att Rasmus fyllde fyra år. Massor med barn, båttävling, årets första bad och korv. Kan det bli bättre? Förmodligen lite. Man kunde ha fått bada helst och hållet och längre. Men mamma sa att jag kunde bli sjuk och hade inte något ombyte med till mig. Vad är det för mamma jag har? Hon har ju ingen koll... om man har en skötväska så ska väl den innehålla extrakläder? Det har de andra mammorna, men inte min.  Men jag ska väl inte klaga så värst mycket, jag hade faktsikt väldigt, väldigt roligt.

   
   


Efter kalaset var det nya roligheter. Vi skulle träffa föräldragruppen i lekparken i Hagaparken. Inte så många kom, men det räckte. Jag hängde med Julia och Adrian. Vi fikade lite, lekte i sandlådan och åkte rutschkana.

  


Efter ett möte på Prolympia så avslutade vi dagen med att gå invigningen av Tapas uteservering. Väldigt god mat, fina blommor, trevlig personal och krypvänlig trottoar. Jag passade på att provsitta nyhetschefen på VK:s cykel. Kanske har jag växt i den nästa sommar?

   
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Bölesholmarna verkar nice! Jag har bara fått plaska med vatten i baljan hemma på gräsmattan. Och ja visst ja, badat på balkongen. Jag lyckades blöta ner mig ordentligt när jag och min granne Axel (snygg 2åring som har världens coolaste traktor!)lekte här hemma. Men där du varit verkar det ju finnas huuuuur mkt vatten som helst! Måste verkligen pusha min mamma att vidga mina vyer...

Kram/J

2008-06-06 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0