Grillning i Baggböle och kanske så är sommaren här...

Idag har vi varit på grymma utflykten till Baggböle och grillstugan nere vid älven. Cissi och Andreas hänkade och pappa var grillchef. Cissi var fruktchef och hade med sig hur mycket gott som helst.
Som ni kan se på bilderna har vi ju inte haft någon sommar än och vi är alla ganska bleka. Men idag så var det varmt och härligt. Om vi har tur så kankse den är kvar imorgon? Vi får se, för mina väderorakel på Älvans väg säger att sommaren kommer på torsdag.
Och jag fick bada i älven, dom andra var fegisar och vågade inte bada i sina naturkostymer. Det gjorde jag för jag är hur modig som helst och jag kan säga att det var hur härligt och roligt som helst. Lite kallt att simma bröstsim. Tur att man kan värma upp sig med lite korvätning.

   


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0