En härlig kväll på balkongen

Vi har en härlig balkong där solen skiner på kvällen. Idag var mamma jättteschysst med mig och tog ut badbaljan dit. Hon sa att det var på tiden att jag fick bada ute. Hon menar att om den sommaren ska hålla på och strula med vädret lär det dröja tills nästa sommar innan jag får bada ute. Vilken tur att vi har Hawaiivärme på balkongen då. För varmt säger pappa, härligt säger mamma. Roligt säger jag, för man kan även plaska ute.

   
   



Nu har jag börjat bli mäkta bra på att gå.  Så nu satsat jag på att bli en bra klättrare. Man kan säga att jag är chef i solstolen.

    





Då ser jag framemot en ny härlig dag imorgon.
Over and out / Estrid

Kommentarer
Postat av: Tyra

Ahhh najs, du håller ställningarna i eran solstol så håller jag ställningarna i våran!

Ibland, om jag har riktig tur, då glömmer mamma att hon ställt upp balkongdörren och då brukar jag snabbt som attan ta mig dit och klättra upp i solstolen. Huuur najs som helst att sitta där och lapa lite sol ju!

2008-06-17 @ 22:11:41
URL: http://gulddoft.wordpress.com
Postat av: Angelica

Vad kul att du får bada på balkongen Estrid, men du får säga till din mamma att hon köper en riktig pool som du kan ha ute på gräset vid ditt nya hus.

2008-06-19 @ 07:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0