Utflykter till Gräsmyr

Hallå!
Om ni undrar varför det har varit dålig aktivitet på bloggen så beror det på routertjafs. Men nu är jag back in buisness. Och medans ni har lästa samma gamla reportage om och om igen så har jag och mamma hunnit var i Gräsmyr två gånger. Jag har lekt med mina kusiner, busat med deras katt Sigrid och mormor och morfars hundar. Sedan hann vi med lite promenader och mys i vagnen. Javisstja, sedan har vi ätit mat på mormorsvis också, dvs med badmössa.

    
image778

image779

   

image784

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Gryyymt läcker badmössa Estrid!
Och vilka himla fina tänder du har. Många dessutom! Tyra hon har bara fått en enda än, så hon blir nog allt lite avis ;)

2008-01-28 @ 20:58:26
URL: http://gulddoft.wordpress.com
Postat av: Estrid

Tack, tack!
Tänder är bra, för nu kan man bitas ordentligt, min mamma säger att jag är en liten piraya.
/E

2008-01-29 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0