Leos lekland

Hallå!
Det har varit en händelsernas helg i helgen. I fredags så fick jag åka till Plupplandet och bada, men det finns det inga bildbevis på eftersom mina föräldrar glömde kameran. Men jag kan upplysa er om att det var hur kul som helst och nu laddar jag och hoppas att jag får plats på fortsättningskursen i babysim.
I lördags så kom kameran med och vi åkte till Leos lekland och lekte med dom stora barnen. Det var bollhav och rutschkanor för hela slanten. Tigerkanan var låååång och snabb och bollhaven så stora att till och med min mamma fick plats och att jag och Emma nästan försvann. Den lilla rutschkanan var kanske i minsta laget för min pappa...

   
    

image740

Idag söndag har det varit lite lugnare, min pappa lyssnar på ljud och jag och mamma tog en promenad längs älven innan vi kollade fåglar innnan vi kollade in Kalla som var grym i backen idag.

image741

Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Hallå där!
Visst är leklandet kul?! Det var oxå himla fina (och mycket röda) kort som du bjuder. Ett tips om du gillar Plupplandet är att pröva badet i Holmsund. Det var kanon för pyttisar som du och Wille, och lagom läskigt för Big Boy Neo! :-))

Sköt om dig så skall vi säga till vårt gammfolk att de får bjuda hem dig till oss inom kort.

Kram/ Wille & Neo

2008-01-07 @ 20:01:54
Postat av: Estrid

Mamma har lovat att vi snart ska åka till Holmsund, men som ni ser så fick jag åka till Plupplandet idag igen. Hoppas vi ses snart.

Kram E

2008-01-07 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0