Fortsatt firande i Docksta

Efter vårt stopp Kittelfjäll, åkte vi vidare till farmor och farfar i Docksta. Där fortsatte  jag ha feber  i ungefär ett dygn till. Sedan så var det dags för en ny utmaning, gåstolen. Piece of kaka! Jag kan meddela att jag kan komma upp i oanande hastigheter, vilket nästan skrämde livet ur min kusin Alfred. Han ville bara leka med mig när jag inte satt gåstolen... Några dagar tidigare hade en figur som kallas jultomten varit på besök och lämnat en massa fina julklappar till mig och skrämt slag på Alfred. Har inte träffat den där figuren än, men det är konstigt att man måste se läskig ut när man ger bort grejjer.  Gran fanns det i Docksta med väldigt fina röda kulor i, men ja fick inte göra som mamma gjorde i Kittelfjäll. Dåligt med rättvisa i den här världen.

image694

    
   
image702


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0