Nu kan jag stå på olika ställen

Förut när jag var en liten skit så satt jag överallt. Nu kan jag minsann stå överallt. Ni må tro att det är hur kul som helst att kolla in vad som händer på gatan och slicka på förnstret.
Förresten så har pappa lärt mig två nya saker.
1. Att gallskrika- vi tränar på det i badrummet och trapphuset så att det blir extra schysst ljud
2. Att pussas. Fast det har jag alltid kunnat. Det är bara det att nu har jag gett upp på pappas tjat, så man kan få lite lugn och ro någon gång.

image812

  

image816

Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Tja!
Vilken cirkusartis du kan bli med sådan balans. Själva ramlar vi och slår varje gång ett klättringsförsök görs på 55:an. Om vi inte slår oss så brukar Wille inte sällan fira det med ett stadigt bett i Neos hand, vilket the main man tycker är sådär. Tanken att man lyckas med något i klättringsväg är ju att det som skulle kunna göra ont undveks, inte att det ska firas med något som gör ont! :-))

Kram / Wille & Neo

2008-02-11 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0