Helgens aktiviteter

I helgen så så hann jag med lite olika saker. Jag fick fika med Ingo ( och lite annat löst och gammalt folk). Sen fick jag åka till Tomtebo och Neo och Wille på middagsmys och schlager. Söndagen ägnades åt att korvgrillning (ute hos Monkan på Bredskäret.  Hon har en galen hund och tre finfina katter, som var lite blyga och inte ville fotas. Jag fick sällskap av Sofia och Petter också.  Mulle hade nog inte varit särskilt imponerad av det friluftslivet som idkades...

     image864

Pappa, Sofia och jag visar upp våra bästa sidor

image865


Kommentarer
Postat av: Julia

Eller hur! Våren var bara någon dag, hmm! Konstigt det där. Fast jag måste erkänna att jag är glad att det kom snö igen. Jag har inte hunnit göra så många vinteraktiviteter ännu. Ser att du hunnit grilla ute. Mamma pratar om det men det blir aldrig av! Hmm, måste nog styra upp det själv!

See ya!

2008-02-29 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0