Att ta sig fram

Hallå!
Nu är jag väldigt sugen på att kunna gå. För det där med att krypa är inte riktigt min grej. Mamma säger att jag masar. Hursomhelst så användr jag mina armar för att dra mig framåt och det är svinjobbigt och ett långsamt sätt att ta sig fram på. Det går 1000 gånger snabbare att ta sig fram när mamma eller pappa håller i mina händer så att jag kan få springa fram. Här kommer lite bilder från när jag masade runt lite och ni ska veta att det inte var dammfritt...

image801

    

image802

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Men bruden, du borde testa militärålning istället! Det kör jag med och det går sviiiinsnabbt kan jag lova! Morsan hänger inte med för fem öre, hehehehe.

Kramar från Tyra

2008-02-08 @ 10:06:38
URL: http://gulddoft.wordpress.com
Postat av: moster lisa

undrar just hur lång tid det tog för dig att hasa iväg till affären och köpa dom där schyssta hängselbrallorna?!

2008-02-08 @ 15:16:48
Postat av: Estrid

Dom har mormor sytt till kanske Kalle? så dom är ju sjuuukt gamla.

2008-02-09 @ 08:39:55
Postat av: Katrin, Mats och Oskar

Du tar dig framåt i alla fall, Oskar han åker mest bakåt... Förresten ser du inte alltför less ut med ditt söta leende! :)

2008-02-09 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0