Risigt med uppdateringar...

Vad kan man säga, jag jagar mina föräldrar med blåslampa men det verkar inte hjälpa.
Hursomhelst så kommer fäljande inlägg från helgen för två veckor sedan dvs samma helg som första advent.
På fredagen så fick jag hänga med mamma på jobbet på eftermiddagen och spela boll med hennes elever. Hur kul som helst.
Efter det så åkte vi hem Johan och bakade pizza. Pizza är mums men ändå roligare med en massa kompisar. Vi lekte allt vad vi kunde, jag, Ingo, Sigge och Johan.

   

På lördagen var det dags för utflykt till Foppaland med Cissi och Andreas (jag kan numera även säga Cissi) Först så fikade vil lite, sedan så badade vi och sist men inte minst så kollade vi in när Modo spelade mot Färjestad. Eftersom dom inte så spelade så bra den här kvällen så var det roligare att springa runt, runt i foajen.

   


Men inte var helgen slut där inte. Vi hade hela söndagen kvar och även denna dag fick jag hänga med Cissi och Andreas.  Vi bakade i massor. Två sorters lussebullar, tre sorters kakor, kokade knäck och gjorde chokladtryffel och pysslade apelsiner. Inte så illa va?

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0