Grillfest på gården

Vi bor fortfarande kvar mitt i stan och får avnjuta det som hittas på i vår bostadsrättförening. Igårkväll var det dags för grillfest. Massor med korv stod på menyn och det gillade jag och pappa. När vi ätit färdigt så lekte jag kurragömma med mamma. Det är minsann en väldigt, väldigt rolig lek. Avslutningsvis så kom det lite hundar på besök. En valp som heter Maja och en liten, liten hund som var typ mindre än katten. Så söt att jag var tvungen att pussa den...

    
   
 


Kommentarer
Postat av: Katrin, Mats och Oskar

Oj vad många fina tänder du har! Vi har inte hälsat på er härinne på ett tag... Kul att se allt roligt ni verkar hitta på!

Kramkram!

2008-08-28 @ 22:09:02
URL: http://stulnarecept.blogspot.com
Postat av: Estrid

Tack,tack!

Jag har hela 16 fina tänder.

Kram E

2008-08-29 @ 11:02:10
Postat av: Julia

Hihi, fler än jag som tänkte på det! Jag har bara hunnit få fyra tänder - du ser ju ut att ha en hel arsenal.

Vem är det du känner på min förskola?



Så du får också lära dig massor nu. Jag tar varje tillfälle i akt att lära mig nya ord. Och inget ord är för klurigt att försöka härma. Jag hoppas att jag kan överraska mamma och pappa ordentligt någon dag framöver.

2008-09-04 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0