Frankrike

Nu har vi kommit till slutmålet av vår semester och då verkar det som musten gick ur mina föräldrar när det gäller att ta kort... Vi åkte från Finale till Chamonix för att hälsa på min fyrmänning Lucas och för att gå på Anna och Mikes bröllop. Jag lekte järnet med Lucas, bada tyckte han var roligt (jag visade hur man plaskar gärnet) men när jag lekte tiger så blev han inte alls särskilt glad.
Lucas bor på ett ställe som heter glacier de Bosson, kolla in deras utsikt på första bilden, är det inte som att bo i ett vykort?
 
  
   

Vad gjorde vi då? Vi badade, shoppade, lekte tiger, kollade Schnappi (som inte alls var Lucas favorit) och gick på bröllop.

  


  

Bröllopet varade i dagarna tre. På fredagen var det snittar och mingel på hotel Mont Blanc, på lördagen så gifte sig Anna och Mike så att det stod härliga till. Himlen öppnade sig och blixten slog ner i skogen så att det började brinna. Hyfsat coola effekter... efter den showen så åkte jag och Lucas hem till honom och lekte med vår barnvakt medans gammfolket stannade kvar och gjorde vuxna saker. Typ sitta still och äta middag i tuuuusen timmar. Sedan var det söndag och dags att avsluta bröllopet med en storslagen BBQ. Vi vill passa på att än en gång tacka för en fantastisk tillställning och för Camilla, Stefan och Lucas enorma gästfrihet.

  


   


   

   
   

Sen var det bara att åka hem. Fika på flygplats och åka/sova flygplan det är jag bra på nu.
Men det är sant som dom säger, borta bra men hemma bäst.

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0