Fint besök från huvudstaden och lite annat

Hej!
Nu var det ett tag sedan det hände något på bloggen. Detta beror på att min mamma har börjat jobba och pappa jobbar på våra rutiner, vilket innebär att bloggandet blir lidande.

Under den här tiden har mina tremänningar från Stockholm varit på besök. Kristoffer och Embla. Jag fick dom coolaste badankorna av dom och massor med bus. Anledningen till deras besök var att våra andra tremänningars, Franz och Rubens pappa och mamma skulle gifta sig. Det gjorde dom i Hortlax, men jag fick inte följa med (bjuder på lite bilder ändå).
Jag behövde inte vara ensam hemma utan jag fick bo hos Ville och det var mysigt och roligt. Vi lekte i sandlådan, läste böcker, åt korv och det roligaste av allt, jag fick åka cykelkärra med Ville. Inga bildbevis på detta eftersom mamma och pappa tog med sig kameran på bröllopet. Bara en bild från när Ville kom hem till oss och hans pappa läste bästa boken.

   


   

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej kompis!

Nu har vi fått internet hemma hos oss. Toppen, då kan man börja blogga igen. Fast det är precis likadant hemma hos oss, min mamma har också börjat jobba och det gör att jag inte har möjlighet att skriva så ofta längre.



Har du börjat packa inför flytten?

2008-08-23 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0