Helgen som var

Hejhej!
Nu har det varit helg och när det var dags att blogga så var det omstrukturering av bloggens domän. Men nu är jag tillbaks igen!
I fredags så var det fredagsmys med mamma och pappa och jag fick smaka sushi för första gången och det var minsann väldigt, väldigt mumsigt. Pinnarna kunde jag använda till att trumma med. Förstår inte riktigt varför man skulle plocka upp maten med dom när man har ett par väl fungerande fingrar...
I lördags var det dags för tacos och koja under bordet med Johan.
I söndags åkte vi till Docksta och hälsade på hela släkten. Alfred var väldigt snäll och skjutsade mig runtrunt på bilen. Som ni ser har de även en diskmaskin i Docksta och för er som inte provat tidigare så är det kanske världens roligaste ställe att leka på!

image1015

    
    

image1024

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0