Morbror Kalle fyllde 30 jämt

I lördags så var det kalas igen! Min morbror Kalle fyllde jämt. Och när vi ändå var ute i Gräsmyr så passade vi på att hälsa på mormors nya valp Asta.  Hon är söt och det är även mina kusiners kattunge... Mina kusiner Vilgot och Alvin passade på att visa lite schyssta grimaser och efter den kraftansträngningen så somnade dom. Mina föräldrar tyckte att jag kunde gå och lägga mig med dom...men det var ju inte så roligta att leka med dom när dom sov. Så istället så lekte jag med Linda och med deras gåstol, som jag inte riktigt växt i än.

    
   
 

Kommentarer
Postat av: moster lisa

vilka snyggingar! det var ingen dålig rymdfarkost till gåstol dina kusiner hade.. några månader till så har ni nog vuxit i den allihopa!

2007-09-03 @ 19:37:33
Postat av: Estrid

Eller hur! Finns risk att man hamnar på månen när man bordar de där vidundren...

2007-09-07 @ 09:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0