En dag på jobbet

Som ni kanske redan vet så har jag ju fått jobb på Träningsvärkstan och idag var jag där och körde mitt första pass.  Det var typ 20 andra bäbisar där och deras mammor. Jag och min mamma teamade och såg även till att vi matchade i utstyrsel. Min mamma skötte sig ok, förutom att hon hade en helt galen frisyr den här dagen. Sen drog vi på News och käkade lunch med Ronja och Maja ( och deras mammor).

image343

   

Efter lunch så hängde jag med mamma på Prolympia, hon tyckte att det var dags för mig att skaffa mig lite baskunskaper i matematik. Jag tror jag väntar, whitebordpennor och cellofanplast är väldigt mycket roligare just nu.

image347

Kommentarer
Postat av: Neo & Wille

Tja!
Skönt att du har kommit igång med träningen. Själva tycker vi att det är svårt att hitta motivation att dra till IKSU efter sommaruppehållet. Några tips? MBye the way försöker vår pappa att bli lika fit som din pappa. In his dreams! :-))
Kram / Wille & Neo

2007-09-22 @ 21:46:39
URL: http://brodernacollryd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0