Olika ställen att sitta på

Nu har jag hjälpt min mamma igen. Häromdagen kom det an massa nya pannband till vårat hem och de skulle sorteras i storleksordning. Det gick undan och som ni ser så hamnade jag i small-kartongen. Orättvist tycker jag. Jag är ju mer än dubbelt så stor än när jag föddes, då kan man väl inte vara small?
Sedan var det dags för att tvätta igen och den här gången så hamnade i tvättkorgen, ganska mysigt ställe om jag får säga det själv. Typ som en liten koja.

image456

image459

 


Kommentarer
Postat av: Tilde & Viggo

Tja Estrid!
Har äntligen kollat in din blogg.. fränt! Såg också att vi var med på några blider.. Kanske vi snart kan tokpussas igen?
Nu är det nog dags att natta föräldrarna.. de ska ju faktiskt på jobbet i morgon.
Kram Tildevilde och Viggopiggo

2007-10-11 @ 22:14:10
Postat av: Sara & Tyra

Men Estrid, du är ju helt galet bra på hitta tokroliga ställen att sitta på!

Förresten blev Tyra grymt gungsugen efter förra inlägget, så imorron tänkte vi testa att premiärgunga lite! Spännande!

2007-10-11 @ 22:52:23
URL: http://gulddoft.wordpress.com
Postat av: Estrid

Gungor äger!
Vi ska oxå ut i det braiga vädret.
Trevlig helg,
Kram E

2007-10-12 @ 10:48:50
Postat av: William

Min mamma brukar också stoppa ner mig i bananlådor....de är ganska roliga faktiskt.

2007-10-12 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0