Dagens fyra äventyr

Hej!
Idag har det hänt grejjor. För det första så har min andra tand kikat fram. Sedan så har jag gungat gunga själv för första gången. Det är faktiskt sjuukt roligt att gunga. Jag och Ville hade det hur bra som helst i det schyssta vädret. Det tredje äventyret var fika på News med en nästan alla från föräldragruppen. Vi ställde till med hur mycket oljud som helst, så vi får väl se om vi får komma tillbaka. Och det sista äventyret var att mamma fick stora hispan och trodde att hon hade glömt något på spisen men det var en bil som börjat brinna nere på gatan så att brandbilen kom.
Over and out /Estrid

  
  
image455

Kommentarer
Postat av: moster lisa

jag vet inte om ni har märkt det..men estrid har växt jäääättemycket sen jag såg henne sist!
jag räknar med att hon kan gå och prata när jag kommer hem till jul :) vi har ju redan pratat i telefon så det lär ju inte vara nåt problem!

2007-10-11 @ 18:44:17
Postat av: Estrid

Jag har ju börjat med din favoriträtt gröt, så därför blir jag stor och kommer säkert klå dig i armbrytning till jul.
Kramkram E

2007-10-11 @ 21:38:37
Postat av: William

Hmmm...det med gungan ser kul ut det MÅSTE jag bara prova. Tack för tipset!!

2007-10-12 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0