Bokfest

Vuxna är konstiga. Dom hittar på många olika anledningar för fest. Märkligt, vill man ha fest så kan man väl bara ha fest och vara festlig eller som jag Festrid. Nu var det iallafall Stefan som hade skrivit en bok  om ledarskap. Jag har ingen aning om boken var bra, den var iallafall snygg eftersom min pappa hade designat omslaget. Dom vuxna pratade och jag myste runt lite. Man kan se att Stefan blev glad av att skriva en bok, Melvin han blev glad av att få springa runt.

    
image487
 


Kommentarer
Postat av: Mats, Katrin och Oskar

Fest har man ju varje dag med såna goa småttingar som du! Får man inte se hur boken ser ut om den nu var så snygg?;-)

kram från oss!

2007-10-22 @ 09:19:12
Postat av: Estrid

Min mamma var inte så klok att hon tog någon bild av boken...men vi kanske kommer åt någon snart och då kommer det någon bild. Förresten så tar vi oss inte in på er blogg längre, kan ni maila min mamma om det? på [email protected]
Kram E

2007-10-22 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0