PopUp

Hej! i fredags så fick jag gå på konsert med min mamma och pappa. Jag var yngst och min föräldrar var nästan äldst... (Erica på VK var äldre). Vi lyssnade på Säkert! Sahara Hotnights och Moneybrothers. Sahara var bäst. Jag kan alla deras sånger från nya skivan för den har jag lyssnat på sedan jag låg i mammas mage. För er som inte har koll är det basisten i Sahara som poserar med mig i lobbyn. Eftersom jag är ganska liten så vilade jag mellan konserterna

   
image518

Visst är Josefin tuff? Så tuff kommer jag att bli när jag blir stor, men ändå bättre på trummor eftersom min pappa ska lära mig allt han kan.
   
  
image526

image527

Kommentarer
Postat av: moster lisa

alltså koolt estrid! hoppas ni har köpt ett autografblock redan..
vad fint att ni kommer ner snart. jag kanske kan komma till helsingborg så kan vi ha schläktträffa!

2007-11-05 @ 19:44:51
Postat av: Neo & Wille

Schysst! Tänk att få hänga med värsta kändisarna. Vi får hänga med mamma Tina och pappa Anders. Hur mycket rock är det? Egentligen?

Kram/ Den dynamiska duon

2007-11-06 @ 20:06:33
URL: http://brodernacollryd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0