Tack för alla välkomsthälsningar

Nu har jag bott här i drygt en vecka och det är inte allt för dåligt. Det är lite si och så med rutinerna men dom kanske lär sig eftersom. Kom gärna och hälsa på mig alla. Det blir lite tradigt med samma två ansikten hela tiden så lite omväxling skulle vara skönt. Ni behöver inte oroa er att ni stör. Se till att väcka pappa bara så ni får kaffe.

Idag fick jag blöta mig för första gången. Jag fick duscha med pappa och bada med mamma. Ganska mysigt men jag skrek en del ändå så att dom skulle fatta att dom inte kommer undan med vad som helst.

Word!

Kommentarer
Postat av: anna karin

lik mamma eller ......
skulle en kopia av detta foto kunna hamna i min mail ? tack snälla estrid för det - jag ser fram emot det. hälsa till mamma och pappa från oss i skåne & vingelsta

2007-05-22 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0